פורום קידום אתרים 50 אחרונות מערכת למקדמי אתרים כלי קידום אתרים מילון קידום אתרים צרו קשר
פרסום ושיווק

ניהול קמפיין
אמינות בפרסום
המונח "אמין", על פי מילון אבן-שושן, פירושו "אמיתי...שאפשר לסמוך עליו ולהאמין בו". האם יש מקום להצמיד מונח זה למונח "פרסום"? האם פרסום אמור להיות "אמיתי" ? האם הלקוח מצפה שהמפרסם ישדר אליו מסרים שניתן להאמין בהם? והיכן עובר הגבול בין "ליפות את המציאות" ובין "לשקר"?
אביטל יוגב
25/04/2006
רעשים בפרסום
המונח 'רעשים' בפרסום הוא שם כולל לכל מה שמפריע להעברת המסר באופן חלק מהמפרסם אל הצרכן. כמו בכל סוג של תקשורת, יש את הצד המשדר ואת הצד המקבל.
אביטל יוגב
13/12/2006
איך לנהל קמפיין פרסומי: מטרות ויעדים
כאשר פירמה יוצאת בקמפיין פרסומי, יודעים מנהליה בדיוק מה הם רוצים להשיג: לחשוף מוצר חדש, לחסום מתחרים, לעורר את השוק, להיפטר ממלאי ישן וכו'. יחד עם זאת, לא תמיד יושבת ההנהלה ומנסחת במילים ברורות מה היא רוצה להשיג. ניסוח בהיר ומדויק של מטרות הקמפיין ויעדיו יסייע לפני ואחרי הקמפיין, ומאמר זה יסביר כיצד לעשות זאת.
אביטל יוגב
27/04/2006
איך לנהל קמפיין פרסומי: בחירת קהל יעד לקמפיין
קמפיין פרסומי הוא למעשה "שיחה" בין הפירמה לבין הצרכן. הפירמה אומרת את דברה, והצרכן אמור להגיב בצורה מסוימת. בכל קמפיין יש לבחור אל מי החברה רוצה לפנות. מהי הקבוצה באוכלוסייה, פלח השוק, שאם תפנה אליו, תצליח להשיג בצורה הטובה ביותר את מטרות הקמפיין.
אביטל יוגב
29/04/2006
איך לנהל קמפיין פרסומי: קביעת תקציב לקמפיין פרסומי
"איך לנהל קמפיין פרסומי" היא סידרת מאמרים העוסקת בשלבים השונים של יצירת קמפיין. בגיליונות הקודמים דנו בקביעת מטרות ויעדים כמותיים לקמפיין, ובבחירת קהל יעד ממוקד, שיעזור לחברה להגשים בצורה הטובה ביותר את יעדי הקמפיין. המאמר שלפניכם יעסוק בשאלת "מיליון הדולר": איך לבנות תקציב מיטבי למסע פרסום.
אביטל יוגב
03/05/2006
איך לנהל קמפיין פירסומי: בחירת המסר
לאחר שהוגדרו מטרות לקמפיין, נבחר קהל היעד והוגדר התקציב, ניצבת בפני מתכנני הקמפיין המשימה הקשה מכל: בחירת המסר. כלומר: ההחלטה של מה בעצם החברה רוצה להגיד לקהל היעד שלה. אנחנו כבר יודעים מה המסר אמור להשיג ? הגדרנו זאת בשלב המטרות. אך מה עלינו להגיד ואיך עלינו להגיד זאת, כדי שהמטרות יושגו?
אביטל יוגב
11/05/2006
איך לנהל קמפיין פרסומי: בחירת המדיה
המאמר דן בשאלות היכן כדאי לפרסם, כמה לפרסם ומתי לפרסם, או במילים אחרות - תכנון המדיה.
אביטל יוגב
13/06/2006
איך לנהל קמפיין פרסומי: מדידת תוצאות הקמפיין
מאמר המתמקד בתקופה שלאחר סיום קמפיין פרסומי ועוסק בסוגיה כיצד יש למדוד את תוצאות הקמפיין, ומהי החשיבות של מדידה זו.
אביטל יוגב
15/07/2006
התייחסות למתחרים בפרסומות
אחת הטכניקות המקובלות בפרסום, להבלטת יתרונות של מוצר או חברה, היא השוואה עם המתחרה. על פי שיטה זו מוצגים בפרסומת הן המוצר של המפרסם, והן המוצר של המתחרה, ומצורפים הדגמה או הסברים המוכיחים מדוע המוצר של המפרסם טוב יותר. סקירה של האפקטיביות של השוואה זו ודיון בתועלת שלה.
אביטל יוגב
29/09/2006
 
מיתוג
לוגו סמל מסחרי ומיתוג - זאת לא מילה גסה
כל עסק קטן או גדול זקוק לזהות מסחרית. על מנת לחדור לתודעה של הלקוחות, להיות זכיר וקליט אתה זקוק לסמל מסחרי - סימן היכר.
קרן שביט
27/02/2007
מיתוג דרך מנועי חיפוש: ה"איך" וה"למה"
המשווקים שבאמת מבינים עניין בתחום החיפוש משתמשים יותר ויותר בכוח של מנועי החיפוש כדי לתת דחיפה למיתוג מוצרים. הדבר נעשה במחשבה תחילה, בכוונה למזג שיטות וטקטיקות ישנות וחדשות.
עמי אדלשטיין
27/02/2007
על אודות דף ה"אודות"
האם גולשים קוראים את דף האודות באתרי אינטרנט? תתפלאו, אבל למרות מה שנהוג לחשוב, מחקרים מוכיחים כי גולשים רבים מקליקים בראש ובראשונה על הקישור לדף זה. דף האודות הוא דף שיווקי ומשום כך אסור לנו לזלזל בכתיבתו.
לילך קדם
26/08/2007