פורום קידום אתרים 50 אחרונות מערכת למקדמי אתרים כלי קידום אתרים מילון קידום אתרים צרו קשר

על אודות דף ה"אודות"

תאריך פרסום: 26.08.2007
אינדקס מאמר

על אודות דף ה"אודות"

האם גולשים קוראים את דף ה"אודות" באתרי אינטרנט? תתפלאו, אבל למרות מה שנהוג לחשוב, מחקרים מוכיחים כי גולשים רבים מקליקים בראש ובראשונה על הקישור לדף זה. דף האודות הוא דף שיווקי ומשום כך אסור לנו לזלזל בכתיבתו ופשוט "לשפוך" לתוכו את כל מה שיש לנו לומר על עצמנו בדרך "משעממת" אלא להפך - זהו המקום ליצור רושם חיובי ולמשוך את הגולשים לרצות להכיר אותנו ואת מה שאנחנו מוכרים. איך עושים זאת? על כך ידבר המאמר שלפניכם.

מהי מטרת דף אודות?

כשלקוח לוחץ על קישור לדף האודות הוא מצפה למצוא שם מידע על חברה או ארגון כלשהו. התפקיד שלנו, לעומת זאת, הוא לתת ללקוח ערך מוסף בדף זה ולא רק לספר מי אנחנו, אלא גם "לנחש" מה הלקוח רוצה ולספק לו מידע על כך. דף אודות הוא, כמובן, הזדמנות מצוינת לחזק את הקשר עם לקוחות פוטנציאליים, ובאמצעות כתיבה נכונה נוכל להפוך את המידע הטכני והיבש אודות החברה והמוצרים או השירותים שאנחנו מספקים למשהו אישי יותר – לכן חשוב שתראו ללקוח, באמצעות כתיבה נכונה של דף האודות, צד אישי של החברה שלכם, כפי שנדגים בהמשך.
 
מאחר ומדובר בדף שיווקי וחשוב, עלינו להוסיף קישור לדף האודות במקום בולט יחסית בדף הבית, ולא למקם את הקישור ליד אלמנטים גרפיים הנראים כמו פרסומת – מה שיגרום להתעלמות ממנו. כמו כן, חשוב שנקרא לדף האודות בשמו – למשל "אודות החברה" או "אודותינו" ולא בשמות לא ברורים כגון: מרכז מידע.


לדף הקודם לדף הבא לדיון על המאמר בפורומים שלח לחבר