פורום קידום אתרים 50 אחרונות מערכת למקדמי אתרים כלי קידום אתרים מילון קידום אתרים צרו קשר

איך לנהל קמפיין פירסומי: בחירת המסר

תאריך פרסום: 11.05.2006
אינדקס מאמר

איך לנהל קמפיין פירסומי: בחירת המסר

לפניכם המאמר הרביעי בסדרה העוסקת בנושא של "איך לבנות קמפיין פרסומי". קוראינו הקבועים כבר זוכרים כי המאמרים מיועדים למנהלים המקבלים החלטות הקשורות בפרסום, אך אינם באים מתחום זה. כמו כן זוכרים הם כי הסדרה אינה מתיימרת להחליף קורס מקצועי בפרסום, אלא לתת כלים בסיסים בלבד, לצורך קבלת החלטות. נקודה זו, שהייתה נכונה בכל המאמרים, מקבלת משנה תוקף במאמר הנוכחי. בכל ספר לימוד בסיסי בשיווק תוכלו למצוא פרק העוסק בסיווג מסרים: גישת ההבטחות, גישה משווה, גישה מפריכה וכו'. המאמר המובא לפניכם ינסה להאיר את סוגיית המסר מכמה זוויות שונות במעט.

ובכן, לאחר שהוגדרו מטרות לקמפיין, נבחר קהל היעד והוגדר התקציב, ניצבת בפני מתכנני הקמפיין המשימה הקשה מכל: בחירת המסר. כלומר: ההחלטה של מה בעצם החברה רוצה להגיד לקהל היעד שלה. אנחנו כבר יודעים מה המסר אמור להשיג – הגדרנו זאת בשלב המטרות. אך מה עלינו להגיד ואיך עלינו להגיד זאת, כדי שהמטרות יושגו?


לדף הקודם לדף הבא לדיון על המאמר בפורומים שלח לחבר