פורום קידום אתרים 50 אחרונות מערכת למקדמי אתרים כלי קידום אתרים מילון קידום אתרים צרו קשר

איך לנהל קמפיין פרסומי: בחירת המדיה

תאריך פרסום: 13.06.2006
אינדקס מאמר

איך לנהל קמפיין פרסומי: בחירת המדיה

המאמר שלפניכם הוא המאמר החמישי מתוך שישה, בסידרה העוסקת בניהול קמפיין פרסומי. המאמרים מכוונים למנהלים בעלי התמחויות לא-שיווקיות, המקבלים החלטות שיווקיות. אין הם מתיימרים להחליף קורס מקצועי בשיווק או בפרסום, אלא לתת כלים בסיסיים, שיקלו על מנהלים לקבל החלטות הקשורות בפרסום הפירמה אותה הם מנהלים.

המאמרים הקודמים עסקו בחשיבות שבקביעת מטרות ויעדים כמותיים לקמפיין, בבחירה של קהל יעד ממוקד, בקביעת תקציב אופטימלי ובבחירה נכונה של המסר הפרסומי.

המאמר הנוכחי ידון בשאלות היכן כדאי לפרסם, כמה לפרסם ומתי לפרסם, או במילים אחרות – תכנון המדיה.

טלוויזיה, רדיו, עיתונות יומית, מגאזינים, עיתוני סוף שבוע, אינטרנט, קולנוע, שילוט חוצות – אלו הם חלק ממגוון ערוצי הפרסום העומד לרשות הפירמה. איך ניתן להגיע לשילוב המנצח, כך שרובו של קהל היעד שנבחר יחשף מספיק פעמים (וכמה פעמים זה מספיק?) למסר הפרסומי ובעלות האופטימלית?


לדף הקודם לדף הבא לדיון על המאמר בפורומים שלח לחבר