פורום קידום אתרים 50 אחרונות מערכת למקדמי אתרים כלי קידום אתרים מילון קידום אתרים צרו קשר

לוגו סמל מסחרי ומיתוג - זאת לא מילה גסה

תאריך פרסום: 27.02.2007
אינדקס מאמר

לוגו סמל מסחרי ומיתוג - זאת לא מילה גסה

כל עסק קטן או גדול זקוק לזהות מסחרית. על מנת לחדור לתודעה של הלקוחות, להיות זכיר וקליט אתה זקוק לסמל מסחרי - סימן היכר.
התחרות העסקית מחריפה והולכת, הצרכן הופך מתוחכם, בררן ומבין יותר. כל אלה יוצרים צורך בשיווק מתוחכם. דרך יעילה להביא להצלחתם של מאמצי השיווק ולבלוט בשוק תחרותי היא מיתוג העסק.

מותג אינו רק שם מסוגנן, לוגו או עיצוב. מותג הוא הבטחה לצרכן, הבטחה שבכל עת הוא יקבל את אותו אוסף ייחודי של תכונות, תועלות ושירותים. מותג הינו ערובה לאיכות. מותג הינו האופן שבו הלקוח תופס את העסק/המוצר ולכן עסק הופך למותג רק כאשר הלקוח חושב אותו לכזה!

מיתוג יוצר יתרונות לעסק הקטן - הגברת המודעות לעסק והסיכוי שהלקוחות יזכרו אותו ויתנו אמון וביטחון בעסק ומוצריו או שירותיו. מותג בונה נאמנות לקוחות, מקנה מוניטין ומאפשר גם את מתיחת המותג - הוספת קווי מוצרים או שירותים סינרגטיים תחת כנפיו.


לדף הקודם לדף הבא לדיון על המאמר בפורומים שלח לחבר