פורום קידום אתרים 50 אחרונות מערכת למקדמי אתרים כלי קידום אתרים מילון קידום אתרים צרו קשר

איך לנהל קמפיין פרסומי: מדידת תוצאות הקמפיין

תאריך פרסום: 15.07.2006
אינדקס מאמר

איך לנהל קמפיין פרסומי: מדידת תוצאות הקמפיין

זהו המאמר השישי והאחרון, בסידרה העוסקת בניהול קמפיין פרסומי. המאמרים מכוונים למנהלים בעלי התמחויות לא-שיווקיות, המקבלים החלטות שיווקיות. אין הם מתיימרים להחליף קורס מקצועי בשיווק או בפרסום, אלא לתת כלים בסיסיים, שיקלו על מנהלים לקבל החלטות הקשורות בפרסום הפירמה אותה הם מנהלים.

המאמרים הקודמים עסקו בחשיבות שבקביעת מטרות ויעדים כמותיים לקמפיין, בבחירה של קהל יעד ממוקד, בקביעת תקציב אופטימלי, בבחירה נכונה של המסר הפרסומי ובשאלות הקשורות בבחירת המדיה לפרסום.

המאמר שלפניכם מתמקד בתקופה שלאחר סיום הקמפיין ובודק את הסוגיה של מדידת תוצאות הקמפיין.


לדף הקודם לדף הבא לדיון על המאמר בפורומים שלח לחבר