קידום אתרים בגוגל
קטגוריות:
מנוע החיפוש גוגל | ||
מנוע החיפוש גוגל - סקירה סקירה קצרה על מנוע החיפוש של גוגל: היסטוריה, דירוג תוצאות ומבנהו. |
ניר אדר |
07/10/2005 |
הסרת דפים מהאינדקס של גוגל האינטרנט הוא מדיום נוח בו בני אדם יכולים לשתף קבצים ולהציג אותם לשאר העולם. עקב נוחות זו, לא אחת מופיע באינטרנט בטעות מידע רגיש שהועלה ולא היה אמור להיות נגיש לכלל. מאמר זה יציג דרכים להסרת מידע רגיש מהאתר שלכם שזלג אל מנועי החיפוש. |
ניר אדר |
24/11/2005 |
Google החלו לתמוך בחיפוש מורפולוגי ניסוי בהוספת תמיכה לחיפוש מורפולוגי בעברית מתבצע בגוגל בימים אלו. המאמר מפרט על הנושא והשלכותיו |
רותם גרוסמן |
20/12/2005 |
קידום אתר במנועי חיפוש טיפים להופעת אתר בצורה הטובה ביותר במנועי חיפוש |
ניר אדר |
09/10/2005 |
הנחיות גוגל לבעלי אתרים קווים מנחים והנחיות לבעלי אתרים שפורסמו ע"י גוגל. עקרונות והנחיות איכות, עקרונות בסיסיים, דרישות ספציפיות ועשה ואל תעשה. |
ניר אדר |
16/10/2005 |
מייסדי מנוע החיפוש גוגל - לארי פייג', סרגיי ברין הכרות עם מיסדי מנוע החיפוש גוגל - לארי פייג', סרגיי ברין ופועלם. |
אלדד מנוח |
12/01/2008 |
אלגוריתמים בגוגל | ||
PR0 - העונש של גוגל PR0 היא שיטת הענישה של גוגל לאתרים שעברו על חוקי גוגל באופן חמור. PR0 הוא אחד הנושאים המדירים את שנתם של מקדמי האתרים. קראו כאן על התופעה. |
ניר אדר |
08/10/2005 |
Google TrustRank דפי ספאם רבים ברשת משתמשים בטכניקות שונות על מנת לקבל ניקוד גבוה יותר מהמתאים להם בתוצאות מנועי החיפוש. TrustRank הוא אלגוריתם חדש יחסית המנסה להשיג תוצאות טובות יותר בסינון ספאם. |
ניר אדר |
09/10/2005 |
אלגוריתם PageRank PageRank זהו דירוג בו משתמש Google כדי להגדיר את מידת החשיבות של דף מסויים באינטרנט. הדירוג נקבע על פי הדפים המקשרים אל אותו הדף ומתבטא בציון מספרי לאתר. המאמר מציג את האלגוריתם, כיצד הוא מחושב וכיצד ניתן להשתמש במידע זה. |
ניר אדר |
06/12/2005 |
אלגוריתם Hilltop - סקירה קצרה סקירה קצרה של אלגוריתם הילטופ של גוגל. אלגוריתם שהייתה לו השפעה חזקה על עולם קידום האתרים. |
ניר אדר |
16/10/2005 |
אחסון אתרים ודירוג בגוגל אחרי שסיימתם את פיתוח האתר שלכם, תירצו בוודאי לארחו על שרת באינטרנט. בעת ההתלבטות היכן לאחסן את האתר נכנסים גם שיקולים הקשורים לקידום אתרים. נושא האירוח ברשת אינו רק עניין של מחיר והתכונות שהספק נותן. אם הינכם חושבים על אתר מצליח שיחזיק לטווח ארוך, יש להכניס למשוואה גם שיקולים הקשורים לאופטימיזציה למנועי חיפוש. |
ניר אדר |
09/01/2006 |
פער הזמן בעדכון ה-PR הנראה פער הזמן בעדכוני ה-PR הויזואלי. מהו פער זה? על מי הוא משפיע? והתייחסות מיוחדת לאתרים עם PR0. |
ניר אדר |
28/10/2005 |
כיצד עובד אלגוריתם ה-PageRank של גוגל מאמר המתאר את אלגוריתם PageRank מנקודת מבט מקיפה: איך עובד האלגוריתם, איך מחשבים את ה-PageRank וכיצד ניתן לבנות את האתר נכון כדי לחלק את ה-PageRank באופן הטוב ביותר. |
ניר אדר |
10/12/2005 |
פילטרים בגוגל | ||
ארגז החול (sandbox) של גוגל תופעת ארגז החול של גוגל. שם התופעה שבה אתרים חדשים מופיעים במקומות לא ריאליים בתוצאות החיפוש של גוגל. |
ניר אדר |
07/10/2005 |
התג rel=nofollow ב-18 בינואר 2005 גוגל הודיעו על שיטה חדשה להילחם בתופעת "קישורי הזבל", באמצעות התג "rel=nofollow". זוהי דרך נוספת של גוגל לעצירת תופעת קישורי ה-spam. |
ניר אדר |
08/10/2005 |