פורום קידום אתרים 50 אחרונות מערכת למקדמי אתרים כלי קידום אתרים מילון קידום אתרים צרו קשר
קידום אתרים בגוגל

מנוע החיפוש גוגל
מנוע החיפוש גוגל - סקירה
סקירה קצרה על מנוע החיפוש של גוגל: היסטוריה, דירוג תוצאות ומבנהו.
ניר אדר
07/10/2005
הסרת דפים מהאינדקס של גוגל
האינטרנט הוא מדיום נוח בו בני אדם יכולים לשתף קבצים ולהציג אותם לשאר העולם. עקב נוחות זו, לא אחת מופיע באינטרנט בטעות מידע רגיש שהועלה ולא היה אמור להיות נגיש לכלל. מאמר זה יציג דרכים להסרת מידע רגיש מהאתר שלכם שזלג אל מנועי החיפוש.
ניר אדר
24/11/2005
Google החלו לתמוך בחיפוש מורפולוגי
ניסוי בהוספת תמיכה לחיפוש מורפולוגי בעברית מתבצע בגוגל בימים אלו. המאמר מפרט על הנושא והשלכותיו
רותם גרוסמן
20/12/2005
קידום אתר במנועי חיפוש
טיפים להופעת אתר בצורה הטובה ביותר במנועי חיפוש
ניר אדר
09/10/2005
הנחיות גוגל לבעלי אתרים
קווים מנחים והנחיות לבעלי אתרים שפורסמו ע"י גוגל. עקרונות והנחיות איכות, עקרונות בסיסיים, דרישות ספציפיות ועשה ואל תעשה.
ניר אדר
16/10/2005
מייסדי מנוע החיפוש גוגל - לארי פייג', סרגיי ברין
הכרות עם מיסדי מנוע החיפוש גוגל - לארי פייג', סרגיי ברין ופועלם.
אלדד מנוח
12/01/2008
 
אלגוריתמים בגוגל
PR0 - העונש של גוגל
PR0 היא שיטת הענישה של גוגל לאתרים שעברו על חוקי גוגל באופן חמור. PR0 הוא אחד הנושאים המדירים את שנתם של מקדמי האתרים. קראו כאן על התופעה.
ניר אדר
08/10/2005
Google TrustRank
דפי ספאם רבים ברשת משתמשים בטכניקות שונות על מנת לקבל ניקוד גבוה יותר מהמתאים להם בתוצאות מנועי החיפוש. TrustRank הוא אלגוריתם חדש יחסית המנסה להשיג תוצאות טובות יותר בסינון ספאם.
ניר אדר
09/10/2005
אלגוריתם PageRank
PageRank זהו דירוג בו משתמש Google כדי להגדיר את מידת החשיבות של דף מסויים באינטרנט. הדירוג נקבע על פי הדפים המקשרים אל אותו הדף ומתבטא בציון מספרי לאתר. המאמר מציג את האלגוריתם, כיצד הוא מחושב וכיצד ניתן להשתמש במידע זה.
ניר אדר
06/12/2005
אלגוריתם Hilltop - סקירה קצרה
סקירה קצרה של אלגוריתם הילטופ של גוגל. אלגוריתם שהייתה לו השפעה חזקה על עולם קידום האתרים.
ניר אדר
16/10/2005
אחסון אתרים ודירוג בגוגל
אחרי שסיימתם את פיתוח האתר שלכם, תירצו בוודאי לארחו על שרת באינטרנט. בעת ההתלבטות היכן לאחסן את האתר נכנסים גם שיקולים הקשורים לקידום אתרים. נושא האירוח ברשת אינו רק עניין של מחיר והתכונות שהספק נותן. אם הינכם חושבים על אתר מצליח שיחזיק לטווח ארוך, יש להכניס למשוואה גם שיקולים הקשורים לאופטימיזציה למנועי חיפוש.
ניר אדר
09/01/2006
פער הזמן בעדכון ה-PR הנראה
פער הזמן בעדכוני ה-PR הויזואלי. מהו פער זה? על מי הוא משפיע? והתייחסות מיוחדת לאתרים עם PR0.
ניר אדר
28/10/2005
כיצד עובד אלגוריתם ה-PageRank של גוגל
מאמר המתאר את אלגוריתם PageRank מנקודת מבט מקיפה: איך עובד האלגוריתם, איך מחשבים את ה-PageRank וכיצד ניתן לבנות את האתר נכון כדי לחלק את ה-PageRank באופן הטוב ביותר.
ניר אדר
10/12/2005
 
פילטרים בגוגל
ארגז החול (sandbox) של גוגל
תופעת ארגז החול של גוגל. שם התופעה שבה אתרים חדשים מופיעים במקומות לא ריאליים בתוצאות החיפוש של גוגל.
ניר אדר
07/10/2005
התג rel=nofollow
ב-18 בינואר 2005 גוגל הודיעו על שיטה חדשה להילחם בתופעת "קישורי הזבל", באמצעות התג "rel=nofollow". זוהי דרך נוספת של גוגל לעצירת תופעת קישורי ה-spam.
ניר אדר
08/10/2005