פורום קידום אתרים 50 אחרונות מערכת למקדמי אתרים כלי קידום אתרים מילון קידום אתרים צרו קשר
שיווק באינטרנט

שיווק ופרסום באינטרנט
דף נחיתה מוצלח - הדרך להצלחה
דף נחיתה מיועד לסקרן את המבקר באתר ולהפוך אותו לקונה. למדו כיצד להפוך את דפי הנחיתה שלכם לאפקטיביים.
ניר אדר
05/10/2005
הפוך דפי 404 לאמצעי נוסף להשגת לקוחות
הודעת שגיאה מסוג 404 - הדף לא נמצא היא הודעה מאיימת עם פוטנציאל לאובדן לקוחות. דף שגיאה ידידותי ומותאם אישית יעיל הרבה יותר.
ניר אדר
05/10/2005
פורומים באינטרנט - אמצעי פרסום יעיל וזול
פורומים באינטרנט מהווים דרך יעילה וזולה לפרסום. למדו כאן כיצד להשתמש בהם ככלי שיווקי.
ניר אדר
12/10/2005
יחס ההמרה של האתר
האם אתרכם מצליח? כדי לענות על השאלה עליכם להגדיר מהי הצלחה. הדרך הנכונה למדוד את הצלחת האתר היא על ידי יחס ההמרה שלו. מאמר זה יציג בקצרה את מושג חשוב זה.
ניר אדר
03/12/2005
חתימת אימייל
חתימת אימייל היא טקסט שמצורף אוטומטית בתחתית כל אימייל שאתם שולחים. כחלק ממיתוג החברה שלכם, חשוב כי לכל אימייל שתשלחו תהיה חתימה. החתימה מספקת מידע יעיל למקבל וכן משמשת כאמצעי שיווקי.
ניר אדר
04/12/2005
הגדלת יחס ההמרה של האתר
תעבורה רבה לאתר שלכם היא חסרת משמעות אם היא לא מביאה להמרות. מאמר זה יתן טיפים כיצד תוכלו לשפר את יחס ההמרה באתר שלכם.
ניר אדר
04/12/2005
תוכן איכותי כאמצעי להשגת מבקרים
תוכן מושך מבקרים. גולשים מסתובבים ברשת האינטרנט על מנת למצוא מידע שהם צריכים. אם המידע נמצא באתר שלכם, יש סיכוי שהם יגיעו אליו ואף ישארו בו. במאמר זה נציג כיצד נוכל לקדם את האתר שלנו וכן לקבל תנועה לאתר שלנו באמצעות תוכן איכותי.
ניר אדר
09/12/2005
הגדלת מכירות האתר שלך
מיקומי האתר בתוצאות מנועי החיפוש אינן הדבר היחיד הקובע את הצלחתו. במאמר זה נציג רעיונות לשיפור האתר ולהגדלת המכירות שהוא מייצר.
ניר אדר
אורלי לוקצ'ינסקי
16/01/2006
ניווט והתמצאות באתר האינטרנט
מאמר זה סוקר את כלי הניווט העיקריים המשמשים ארגונים, מערכות מידע, פלטפורמת טראנזאקציות ומערכות למסחר אלקטרוני.
Hexoo
03/06/2006
פרסום 2.0 - פרסום באמצעות תוכניות שותפים כמודל פרסום של ווב 2.0
מאמר זה מתייחס לווב 2.0 מן ההיבטים החברתיים והעסקיים שלו, אשר הם עבורנו ההיבטים היותר ארציים אשר להם ההשפעה הגדולה ביותר על חיינו. המאמר מדגים כיצד השינוי המתחולל ברשת האינטרנט בימים אלה מתייחס לפרסום באמצעות תוכניות שותפים באינטרנט.
מיכל מורנו
22/07/2006
הפצת מאמרים כאמצעי שיווקי מוצלח
פרסום מאמרים במאגר און ליין הינה הדרך הקלה, היעילה והזולה ביותר להפצת מאמר באינטרנט. בנוסף, בעלי אתרי אינטרנט אחרים יכולים לפרסם או להפנות אל המאמרים המתפרסמים במאגר תוך מתן קרדיט לכותב המאמר.
סיימון גלפנד
23/08/2006
כיצד לבנות אתר מסחר אלקטרוני מנצח
אין סודות כמוסים ושיטות נסתרות לפעילות eBusiness מצליחה. ישנם פשוט מספר כללים ששילובם יחד ינפיקו לך עסק און ליין משגשג ומניב פרי.
ליאור גרמן, TRANZILA
05/12/2006
קידום אתרים במדיה קהילתית
המושג מדיה קהילתית מתייחס לפלטפורמות ולכלים אשר באמצעותם אנשים חולקים תוכן אחד עם השני באופן עצמאי. מדיות פופולריות כוללות: בלוגים, רשתות חברים, לוחות מודעות, אתרי ויקי, פודקאסטס וכמובן - אתרים לשיתוף תכנים.
איל הרופא
05/02/2007
עידוד השתתפות בקהילה מקוונת
הנושא הזה חדש בערך כמו הסרט זאב צעיר 2 אך נראה שעדיין (בצדק) מעסיק אנשים מתחומים שונים השואפים לענות על שאלת מיליון הדולר: איך גורמים לאנשים לקחת חלק פעיל בקהילה במקום לדגור בשקט בצד ולא לתרום דבר?
אמיר דותן
25/04/2007
חברים ברשת
הרשתות החברתיות הפכו לאחרונה לאחת הזירות הפופולריות ביותר באינטרנט, כחלק מגל ה- Web 2.0 ששוטף את הרשת. מיליוני גולשים כבר שם ? משתפים מידע, תמונות, תחביבים ועוד, כמו גם מנהלים קשרים חברתיים ענפים. האם הצלחתן של הרשתות הללו מתבטאת גם ברמת ממשק המשתמש של האתרים? איזו מהרשתות מובילה בחוויית המשתמש? סקירה השוואתית של הרשתות החברתיות המובילות בישראל.
מירב סמו
09/01/2008
S.M.O
סקירה כללית אודות תחום ה- S.M.O
איציק וולקיטה
16/02/2008
רשתות הפרסום האינטרנטי
בניגוד למצב בישראל, בו תחום רשתות הפרסום אינו מפותח דיו, שוק רשתות הפרסום העולמי הוא אחד הצומחים והמובילים בפרסום האינטרנטי בשנים האחרונות.
אורן ברדיצ'בסקי
10/08/2008
 
Google AdSense
Google AdSense
גוגל אדסנס היא תוכנית של גוגל המאפשרת לך להציג באתרך פרסומות מאת המפרסמים השונים ברשת של גוגל, ולהרוויח כסף מאנשים הלוחצים על פרסומות אלו. התוכנית איננה דורשת השקעה כספית מצד בעל האתר על מנת להשתתף בה, והיא ניתנת לשילוב פשוט באתרים קיימים על ידי שתילת קוד JS המסופק על ידי גוגל.
ניר אדר
13/01/2006
 
Google AdWords
פרסום בגוגל - Google AdWords
הסבר למתחילים על הפרסום בגוגל באמצעות Google AdWords, מנגנון הפרסום של גוגל המהווה את חלק הארי בהכנסות חברת הענק.
יעל לב
26/07/2006
דרכים להגדיל את ניקוד האיכות ב-Adwords שלך
ניקוד האיכות (Quality Score) של גוגל הוא הבסיס למדידת האיכות והרלוונטיות של מודעותיך. במאמר הבא נציג טיפים חשובים לייעול קמפיין ה-adwords שלכם. הטיפים הינם טיפים מעשיים שתוכלו ליישם באופן מיידי על הקמפיין שלכם ולחסוך בהוצאותיכם.
ניר אדר
26/09/2007
קמפייני PPC - שיטת המכפלות
מאמר זה מציג את שיטת המכפלות - שיטה למציאת זנב ארוך של מונחים רלוונטים המאפשרת להשיג תנועה רבה וזולה על ידי השתלטות על מונחים עם מעט תחרות. המאמר מתחיל בסקירה קצרה אודות קמפייני PPC בכלל, ובפרט על שימוש ב-Google Adwords, ולאחר מכן צולל אל עומק השיטה.
ניר אדר
31/12/2007
 
קופירייטינג
"התוכן הוא המלך"
"התוכן הוא המלך" או מהו באמת המקצוע "כתיבת תוכן" ומה אתם יכולים לקבל מזה?
שלומית הברון
24/12/2006
איך כותבים, עורכים ומסדרים את התוכן באינטרנט
מאמר זה סוקר את הטעויות הנפוצות הנעשות בתחום הכתיבה, העריכה וסידור התוכן באתרי אינטרנט, ומציב סטנדרטים נכונים לעבודה, שמטרתם לעשות סדר בבלגן.
שלומית הברון
02/01/2007
שימוש בשפה גבוהה באתרי אינטרנט
בית הספר, הלימודים האקדמיים וכן עולם העבודה הרגילו אותנו ששפה גבוהה היא שפה נכונה, שפה "טובה". ושזו זו הדרך להוכיח לעולם שאנחנו, הכותבים, חכמים ? אינטליגנטים ויודעים על מה אנחנו מדברים. לעומת זאת - לרשת האינטרנט שפה משלה. האם שפה גבוהה היא בהכרח השפה שתרצו להשתמש בה באתר האינטרנט שלכם?
שלומית הברון
17/01/2007
 
שימושיות
איך כותבים לילדים ברשת? שימושיות באתרי ילדים
כמעט כמו בכל דבר אחר בחיים, גם בתחום השימושיות ברשת, ילדים דורשים התנהלות מיוחדת ושונה במקצת: כתב מעט יותר גדול, הימנעות מגלילה, כמה שיותר גימיקים ויזואליים וטקסטים ברורים שלא משאירים מקום לשאלות. המאמר שלפניכם מביא את תוצאותיו של מחקר שנעשה בין 55 ילדים (ביניהם גם ישראליים) ? חלק מהתוצאות מפתיעות וחלקן ממש לא.
מיכל שגיא-סער
04/01/2007