שיווק באינטרנט
שיווק ופרסום באינטרנט | ||
דף נחיתה מוצלח - הדרך להצלחה דף נחיתה מיועד לסקרן את המבקר באתר ולהפוך אותו לקונה. למדו כיצד להפוך את דפי הנחיתה שלכם לאפקטיביים. |
ניר אדר |
05/10/2005 |
הפוך דפי 404 לאמצעי נוסף להשגת לקוחות הודעת שגיאה מסוג 404 - הדף לא נמצא היא הודעה מאיימת עם פוטנציאל לאובדן לקוחות. דף שגיאה ידידותי ומותאם אישית יעיל הרבה יותר. |
ניר אדר |
05/10/2005 |
פורומים באינטרנט - אמצעי פרסום יעיל וזול פורומים באינטרנט מהווים דרך יעילה וזולה לפרסום. למדו כאן כיצד להשתמש בהם ככלי שיווקי. |
ניר אדר |
12/10/2005 |
יחס ההמרה של האתר האם אתרכם מצליח? כדי לענות על השאלה עליכם להגדיר מהי הצלחה. הדרך הנכונה למדוד את הצלחת האתר היא על ידי יחס ההמרה שלו. מאמר זה יציג בקצרה את מושג חשוב זה. |
ניר אדר |
03/12/2005 |
חתימת אימייל חתימת אימייל היא טקסט שמצורף אוטומטית בתחתית כל אימייל שאתם שולחים. כחלק ממיתוג החברה שלכם, חשוב כי לכל אימייל שתשלחו תהיה חתימה. החתימה מספקת מידע יעיל למקבל וכן משמשת כאמצעי שיווקי. |
ניר אדר |
04/12/2005 |
הגדלת יחס ההמרה של האתר תעבורה רבה לאתר שלכם היא חסרת משמעות אם היא לא מביאה להמרות. מאמר זה יתן טיפים כיצד תוכלו לשפר את יחס ההמרה באתר שלכם. |
ניר אדר |
04/12/2005 |
תוכן איכותי כאמצעי להשגת מבקרים תוכן מושך מבקרים. גולשים מסתובבים ברשת האינטרנט על מנת למצוא מידע שהם צריכים. אם המידע נמצא באתר שלכם, יש סיכוי שהם יגיעו אליו ואף ישארו בו. במאמר זה נציג כיצד נוכל לקדם את האתר שלנו וכן לקבל תנועה לאתר שלנו באמצעות תוכן איכותי. |
ניר אדר |
09/12/2005 |
הגדלת מכירות האתר שלך מיקומי האתר בתוצאות מנועי החיפוש אינן הדבר היחיד הקובע את הצלחתו. במאמר זה נציג רעיונות לשיפור האתר ולהגדלת המכירות שהוא מייצר. |
ניר אדר אורלי לוקצ'ינסקי |
16/01/2006 |
ניווט והתמצאות באתר האינטרנט מאמר זה סוקר את כלי הניווט העיקריים המשמשים ארגונים, מערכות מידע, פלטפורמת טראנזאקציות ומערכות למסחר אלקטרוני. |
Hexoo |
03/06/2006 |
פרסום 2.0 - פרסום באמצעות תוכניות שותפים כמודל פרסום של ווב 2.0 מאמר זה מתייחס לווב 2.0 מן ההיבטים החברתיים והעסקיים שלו, אשר הם עבורנו ההיבטים היותר ארציים אשר להם ההשפעה הגדולה ביותר על חיינו. המאמר מדגים כיצד השינוי המתחולל ברשת האינטרנט בימים אלה מתייחס לפרסום באמצעות תוכניות שותפים באינטרנט. |
מיכל מורנו |
22/07/2006 |
הפצת מאמרים כאמצעי שיווקי מוצלח פרסום מאמרים במאגר און ליין הינה הדרך הקלה, היעילה והזולה ביותר להפצת מאמר באינטרנט. בנוסף, בעלי אתרי אינטרנט אחרים יכולים לפרסם או להפנות אל המאמרים המתפרסמים במאגר תוך מתן קרדיט לכותב המאמר. |
סיימון גלפנד |
23/08/2006 |
כיצד לבנות אתר מסחר אלקטרוני מנצח אין סודות כמוסים ושיטות נסתרות לפעילות eBusiness מצליחה. ישנם פשוט מספר כללים ששילובם יחד ינפיקו לך עסק און ליין משגשג ומניב פרי. |
ליאור גרמן, TRANZILA |
05/12/2006 |
קידום אתרים במדיה קהילתית המושג מדיה קהילתית מתייחס לפלטפורמות ולכלים אשר באמצעותם אנשים חולקים תוכן אחד עם השני באופן עצמאי. מדיות פופולריות כוללות: בלוגים, רשתות חברים, לוחות מודעות, אתרי ויקי, פודקאסטס וכמובן - אתרים לשיתוף תכנים. |
איל הרופא |
05/02/2007 |
עידוד השתתפות בקהילה מקוונת הנושא הזה חדש בערך כמו הסרט זאב צעיר 2 אך נראה שעדיין (בצדק) מעסיק אנשים מתחומים שונים השואפים לענות על שאלת מיליון הדולר: איך גורמים לאנשים לקחת חלק פעיל בקהילה במקום לדגור בשקט בצד ולא לתרום דבר? |
אמיר דותן |
25/04/2007 |
חברים ברשת הרשתות החברתיות הפכו לאחרונה לאחת הזירות הפופולריות ביותר באינטרנט, כחלק מגל ה- Web 2.0 ששוטף את הרשת. מיליוני גולשים כבר שם ? משתפים מידע, תמונות, תחביבים ועוד, כמו גם מנהלים קשרים חברתיים ענפים. האם הצלחתן של הרשתות הללו מתבטאת גם ברמת ממשק המשתמש של האתרים? איזו מהרשתות מובילה בחוויית המשתמש? סקירה השוואתית של הרשתות החברתיות המובילות בישראל. |
מירב סמו |
09/01/2008 |
S.M.O סקירה כללית אודות תחום ה- S.M.O |
איציק וולקיטה |
16/02/2008 |
רשתות הפרסום האינטרנטי בניגוד למצב בישראל, בו תחום רשתות הפרסום אינו מפותח דיו, שוק רשתות הפרסום העולמי הוא אחד הצומחים והמובילים בפרסום האינטרנטי בשנים האחרונות. |
אורן ברדיצ'בסקי |
10/08/2008 |
Google AdSense | ||
Google AdSense גוגל אדסנס היא תוכנית של גוגל המאפשרת לך להציג באתרך פרסומות מאת המפרסמים השונים ברשת של גוגל, ולהרוויח כסף מאנשים הלוחצים על פרסומות אלו. התוכנית איננה דורשת השקעה כספית מצד בעל האתר על מנת להשתתף בה, והיא ניתנת לשילוב פשוט באתרים קיימים על ידי שתילת קוד JS המסופק על ידי גוגל. |
ניר אדר |
13/01/2006 |
Google AdWords | ||
פרסום בגוגל - Google AdWords הסבר למתחילים על הפרסום בגוגל באמצעות Google AdWords, מנגנון הפרסום של גוגל המהווה את חלק הארי בהכנסות חברת הענק. |
יעל לב |
26/07/2006 |
דרכים להגדיל את ניקוד האיכות ב-Adwords שלך ניקוד האיכות (Quality Score) של גוגל הוא הבסיס למדידת האיכות והרלוונטיות של מודעותיך. במאמר הבא נציג טיפים חשובים לייעול קמפיין ה-adwords שלכם. הטיפים הינם טיפים מעשיים שתוכלו ליישם באופן מיידי על הקמפיין שלכם ולחסוך בהוצאותיכם. |
ניר אדר |
26/09/2007 |
קמפייני PPC - שיטת המכפלות מאמר זה מציג את שיטת המכפלות - שיטה למציאת זנב ארוך של מונחים רלוונטים המאפשרת להשיג תנועה רבה וזולה על ידי השתלטות על מונחים עם מעט תחרות. המאמר מתחיל בסקירה קצרה אודות קמפייני PPC בכלל, ובפרט על שימוש ב-Google Adwords, ולאחר מכן צולל אל עומק השיטה. |
ניר אדר |
31/12/2007 |
קופירייטינג | ||
"התוכן הוא המלך" "התוכן הוא המלך" או מהו באמת המקצוע "כתיבת תוכן" ומה אתם יכולים לקבל מזה? |
שלומית הברון |
24/12/2006 |
איך כותבים, עורכים ומסדרים את התוכן באינטרנט מאמר זה סוקר את הטעויות הנפוצות הנעשות בתחום הכתיבה, העריכה וסידור התוכן באתרי אינטרנט, ומציב סטנדרטים נכונים לעבודה, שמטרתם לעשות סדר בבלגן. |
שלומית הברון |
02/01/2007 |
שימוש בשפה גבוהה באתרי אינטרנט בית הספר, הלימודים האקדמיים וכן עולם העבודה הרגילו אותנו ששפה גבוהה היא שפה נכונה, שפה "טובה". ושזו זו הדרך להוכיח לעולם שאנחנו, הכותבים, חכמים ? אינטליגנטים ויודעים על מה אנחנו מדברים. לעומת זאת - לרשת האינטרנט שפה משלה. האם שפה גבוהה היא בהכרח השפה שתרצו להשתמש בה באתר האינטרנט שלכם? |
שלומית הברון |
17/01/2007 |
שימושיות | ||
איך כותבים לילדים ברשת? שימושיות באתרי ילדים כמעט כמו בכל דבר אחר בחיים, גם בתחום השימושיות ברשת, ילדים דורשים התנהלות מיוחדת ושונה במקצת: כתב מעט יותר גדול, הימנעות מגלילה, כמה שיותר גימיקים ויזואליים וטקסטים ברורים שלא משאירים מקום לשאלות. המאמר שלפניכם מביא את תוצאותיו של מחקר שנעשה בין 55 ילדים (ביניהם גם ישראליים) ? חלק מהתוצאות מפתיעות וחלקן ממש לא. |
מיכל שגיא-סער |
04/01/2007 |