פורום קידום אתרים 50 אחרונות מערכת למקדמי אתרים כלי קידום אתרים מילון קידום אתרים צרו קשר

דרכים להגדיל את ניקוד האיכות ב-Adwords שלך

מאת: ניר אדר
תאריך פרסום: 26.09.2007
אינדקס מאמר

דרכים להגדיל את ניקוד האיכות ב-Adwords שלך

ניקוד האיכות (Quality Score) של גוגל הוא הבסיס למדידת האיכות והרלוונטיות של מודעותיך, ולקביעת המחיר המינימאלי לקליק עבור גוגל ורשת החיפוש. ציון זה נקבע על ידי יחס ההקלקה (CTR) של מילת המפתח שלך, רלוונטיות טקסט המודעה, מילות המפתח ועמוד הנחיתה עצמו אליו מכוונת המודעה. ניקוד האיכות משפיע לא רק על המחיר המינימאלי אותו תצטרך לשלם, אלא גם על מיקום המודעה בתוצאות החיפוש (לעתים ניקוד זה יקבע אם מודעתך תופיע בכלל!).

גם מנועי החיפוש הגדולים האחרים המפעילים רשתות PPC:

  • Yahoo Search Marketing
  • MSN AdCenter


מנועים אלה מפעילים שיטת ניקוד ודירוג משלהם לאיכות המודעות. במאמר זה נעסוק אך ורק בניקוד האיכות של Google Adwords.

בתחילת 2007, החלה גוגל לחשוף את נתוני האיכות ברמת מילות המפתח בחשבונות המשתמשים ב-Adwords. הדירוג נע בין Great, OK או Poor. אף על פי שלא מדובר במידע רב, נתונים אלו עוזרים מאוד כאשר אנו באים לנסות לאבחן מדוע מחירי ה-PPC שלנו כה גבוהים.

במאמר הבא נציג טיפים חשובים לייעול קמפיין ה-adwords שלכם. הטיפים הינם טיפים מעשיים שתוכלו ליישם באופן מיידי על הקמפיין שלכם ולחסוך בהוצאותיכם.


לדף הקודם לדף הבא לדיון על המאמר בפורומים שלח לחבר