פורום קידום אתרים 50 אחרונות מערכת למקדמי אתרים כלי קידום אתרים מילון קידום אתרים צרו קשר

קמפייני PPC - שיטת המכפלות

מאת: ניר אדר
תאריך פרסום: 31.12.2007
אינדקס מאמר

קמפייני PPC - שיטת המכפלות

מי שמנסה לשווק באמצעות Google Adwords ותוכניות PPC אחרות נתקל במקרים רבים באחד משני מצבים: במקרים רבים הקמפיין מביא תנועה, אך התנועה פשוט לא משתלמת. במקרים אחרים התנועה המגיעה מהקמפיין דלילה מאוד ולא מצדיקה את הזמן המושקע בתחזוק הקמפיין. הגורמים לכך מגוונים: לא כל מילת חיפוש זוכה לחיפושים רבים, המילים שמצליחות להביא את כמות המכירות הגדולות ביותר עולות הרבה – גם אחרים גילו אותן ומפרסמים על אותן מילים.

מאמר זה יציג בפניכם את שיטת המכפלות – שיטה למציאת זנב ארוך של מונחים רלוונטים שתאפשר לכם להשיג תנועה רבה וזולה על ידי השתלטות על מונחים עם מעט תחרות. כדי לא להיות טכניים מדי, נתחיל בסקירה קצרה אודות קמפייני PPC בכלל, ובפרט על שימוש ב-Google Adwords, ולאחר מכן נצלול אל עומק השיטה.

בשיטה זו משתמשים רבים מהמשווקים המובילים בעולם. במשך שנים נעשתה העבודה ידנית באמצעות טבלאות אקסל. מספר כלים שיצאו לשוק בזמן האחרון מאפשרים כעת לכל אחד ליצור קמפיינים העושים שימוש בשיטת המכפלות ומקבלים את תנועת הזנב הארוך.


לדף הקודם לדף הבא לדיון על המאמר בפורומים שלח לחבר