פורום קידום אתרים 50 אחרונות מערכת למקדמי אתרים כלי קידום אתרים מילון קידום אתרים צרו קשר

חברים ברשת

תאריך פרסום: 09.01.2008
אינדקס מאמר

ממצאי הסקירה - רשתות ישראליות:

 
חבר'ה
מקושרים
Everyone
מי נמצא שם?
כל הגילאים אוהבי בילויים, בני 20-30 חובבי ספורט
מה עושים שם?
פוגשים חברים ומכרים מהעבר, מתעדכנים, מרכלים וקובעים פגישות מחזור פוגשים מכרים מהעבר, מכירים אנשים חדשים, מעלים כתבות לעיתון הרשת ומדברים על זה אוכלים, נושמים, משתפים ומדברים ספורט
זהות ופרטיות
רבים משתמשים בפרטים האמיתיים. עם זאת, הרשת לא מאפשרת סינון הפרטים שיוצגו לכל זהויות רבות באתר הן פיקטיביות חלק מהגולשים אנונימיים וחלקם אמיתיים
רושם ראשוני
צעקני, רועש ונטול הגיון פנימי; דף הבית נראה יותר כמו פורטל חדשות מאשר רשת חברתית עיצוב גרפי מאוד פשוט עד כדי לא קיים. דפי האתר סטאטיים, לא אטרקטיביים ולכן גם חסרי חיים רשת קטנה יחסית, עם היצע תכנים מוגבל. העיצוב פשוט וממשיך את קו אתר One. דפי הפרופיל מעוצבים בצורה כבדה ורועשת, תוך שימוש במשטחי צבע מסורבלים
ניווט והתמצאות באתר
עומס טקסטואלי וויזואלי רב בדפים, ריבוי סרגלי ניווט ותהליכי חיפוש מסורבלים מקשים מאד על ההתמצאות בדפים קטגוריות מבלבלות בסרגל הניווט וכן תבנית לא אחידה של הדפים מקשים על ההתמצאות והניווט באתר מבנה האתר ברור יחסית ברמת ארגון המידע, אולם סרגל הניווט הראשי אינו נוח לשימוש בשל התנהגותו הדינמית, וחסר חיווי לגבי הקטגוריה שנבחרה
נוחות השימוש וביצוע פעולות
העמוד האישי כה מבולגן ועמוס בתכנים, עד כי קשה להתמצא בו ולאתר את המידע המבוקש, שמופיע הרחק בתחתית הדף קשה להבין בדפים רבים באתר מהם האלמנטים הלחיצים (כפתורים, לינקים וכ"ו) ומה טקסט בלבד (למשל סרגל הניווט הימני). מעבר לכך, העומס הויזואלי הרב מקשה על סריקת המידע בדפים והפעילות בהם שיטת המיון והתיוג של הקהילות מקשה על איתור הקהילה הרצויה
חיפוש אנשים ויצירת קשרים
תהליך חיפוש האנשים לפי תחנות החיים כולל שלבים מתישים. בהמשך, היעדר אמצעים לסינון התוצאות (כגון כיתה בבי"ס) מקשים על מלאכת האיתור מנוע חיפוש האנשים אינו נגיש מספיק, ומופיע רק לאחר לחיצה על הקטגוריה "חיפוש" בסרגל הראשי סרגל חיפוש אנשים מופיע בדפים השייכים לקטגורית "אנשים", ומאפשר חיפוש לפי מאפיינים שונים
  ציון: 1 ציון: 1.5 ציון: 2.5


המאמר נכתב על ידי מירב סמו ומיכל לוין מחברת TZUR המתמחה באפיון, תכנון ועיצוב ממשקי משתמש (UI) למגוון מערכות מידע, אפליקציות ואתרי אינטרנט.
החברה כוללת 20 מומחים ומציעה פתרון ממשק משתמש כולל וייחודי, המשלב ניתוח אסטרטגי-שיווקי עם מודלים מתקדמים של התנהגות צרכנים.
לאתר החברה: www.tzur.com


לדף הקודם לדף הבא לדיון על המאמר בפורומים שלח לחבר