קידום אתרים במנועי חיפוש
קטגוריות:
קידום אתרים | ||
שלבים בתהליך קידום אתרים תהליך קידום אתר מורכב ממספר שלבים, החל מבחירת מילות המפתח עבורם מקדמים את האתר ועד השגת קישורים חיצוניים. במאמר זה נציג בקצרה את השלבים השונים בדרך לקידום מוצלח של האתר. |
ניר אדר |
05/10/2005 |
בחירת חברה לקידום אתרים תחום קידום האתרים התפתח רבות בשנה האחרונה. במאמר זה נדון בגורמים השונים שעליכם לשקול כאשר אתם באים לבחור חברה לקידום אתרים. |
ניר אדר |
05/10/2005 |
כלי עזר לניתוח וקידום אתרים - ONLINE במאמר זה נציג כלים שונים לניתוח וקידום אתרים. החל מכלי למיקום האתר במנועי החיפוש השונים עבור מילת חיפוש ספציפית ועד מדמי זחלנים. |
רותם גרוסמן |
08/10/2005 |
תחרויות קידום אתרים תחרויות קידום אתרים הפכו לנפוצות בשנים האחרונות, כאשר המטרה של תחרות כזאת היא להופיע במקום גבוה בתצואות החיפוש עבור ביטוי נבחר. |
ניר אדר |
08/10/2005 |
מילון מונחי קידום אתרים מילון מקיף המכיל הגדרות קצרות וקולעות למונחים מעולם קידום האתרים. |
ניר אדר |
08/10/2005 |
אתרים רב לשוניים ומנועי חיפוש - חלק ראשון האינטרנט הפך למדיה גלובלית מה שגורם לכך שלאתרים רבים יש תוכן שאינו באנגלית או תוכן המערב שפות שונות. בחלק זה של המאמר ננסה להבין כיצד מנועי ה |
קידום אתרים בע"מ |
28/10/2005 |
אתרים רב לשוניים ומנועי חיפוש - חלק שני נמשיך להתמודד עם האתגרים שמציעים אתרים רב לשוניים בעזרת שימוש בטכניקות שונות המתאימות לאתרים רב לשוניים. |
קידום אתרים בע"מ |
28/10/2005 |
מערכות ניהול תוכן וקידום אתרים סקירה על הקשר בין מערכות ניהול תוכן, המאפשרות לבעל אתר לעדכן את האתר באופן דינמי, לבין נושא קידום האתר במנועי חיפוש. בעיות במערכות ניהול התוכן הנפוצות ודגשים בעת בחירת חברה לבניית אתרכם. |
SEOMaster |
08/06/2006 |
תשובות לשאלות נפוצות - קידום אתרים תשובות לשאלות נפוצות הנשאלות בנושא קידום אתרים. השאלות מתאימות לאדם או החברה המתעניינים האם קידום אתרים מתאים עבורם. |
ניר אדר |
17/05/2007 |
טכניקות אופטימיזציה | ||
להחליף דומיין ולשמר את המיקומים בגוגל - הפניית 301 והפניית 302 החלטתם להחליף את שם הדומיין ואתם רוצים לשמר את מיקום אתרכם במנועי החיפוש. במאמר זה נציג את הפנייה 301 והפנייה 302 ואילו מהן תעזור לכם בכך. |
ניר אדר |
05/10/2005 |
קידום אתרים דינמיים אתרים מבוססי מסדי נתונים ואתרים דינמיים הפכו למאוד פופולריים בשנים האחרונות, אך עדיין דורשים התייחסות שונה בתהליך קידום אתרים שכן מנועי ח |
ניר אדר |
29/09/2005 |
שימוש במפת אתר מפת אתר היא דף המקושר ישירות מדף הבית של האתר ומטרתה לאפשר גישה מהירה אל חלקי האתר השונים. עם זאת לשימוש במפת אתר יש השפעה על תהליך קידום האתר |
ניר אדר |
05/10/2005 |
הגבלת תנועת רובוטים באינטרנט רובוטים באינטרנט הם תוכנות המשוטטות באתרים רבים באינטרנט על ידי קפיצה מקישור לקישור. בעל אתר יכול להגביל את תנועת הרובוטים באתרו, על מנת לגרום למנועי החיפוש לסרוק אותו בצורה טובה יותר, ועל כך נעמוד במאמר זה. |
ניר אדר |
03/12/2005 |
אופטימיזציה של התמונות באתר תמונה שווה אלף מילים אולם מנועי החיפוש לא יודעים כיצד לנתח תמונות. אך אל חשש קיימות טכניקות שונות לביצעו אופטימיזציה של תמונות למנועי חיפוש. |
ניר אדר |
05/10/2005 |
בחירת כותרות עבור האתר אחד הפרמטרים החשובים ביותר בקידום אתרים בגוגל הינו הכותרת (TITLE) של האתר. לפי האלגוריתם הנוכחי של גוגל, ניתן אף להעריך כי ה-Title קובעת 20-25% מהדירוג הכולל של האתר. שילוב נכון של מילות המפתח בכותרת יכול לשפר באופן משמעותי את דירוג האתר, ולכן חשוב להשקיע מחשבה בבחירת הכותרות. |
ניר אדר |
04/12/2005 |
אופטימיזציה של תגי Meta תגי meta משמשים לתיאור הדף, מילות המפתח שבו ופרטים נוספים. לתגים אילו ישנה גם משמעות עבור תהליך קידום אתרים. |
ניר אדר |
05/10/2005 |
דף כניסה לאתר דף כניסה לאתר היה פעם נוהג נפוץ מאוד באינטרנט שנעלם עם הזמן. בעבר אתרים גדולים רבים הכילו דף פתיחה מרשים בו לוגו החברה הופיע בגדול, או מצגת פלאש המציגה את חזית האתר עם מסר שיווקי ברור. עם זאת, עד היום בעלי אתרים רבים מתעניינים בדף כזה, וחושבים שדף מרשים כזה יביא את הלקוחות אל האתר. טענה זו הינה בעייתית - הן מבחינת נכונותה, והן מבחינת מנועי החיפוש. |
ניר אדר |
09/12/2005 |
אופטימיזציה למנועי חיפוש: JavaScript JavaScript הינה אחת מהשפות היותר נפוצות באתרי אינטרנט אשר מספקת פונקציונאליות רבה, אך עם זאת, למנועי החיפוש קשה להתמודד איתה וכפועל יוצא אתר המשתמש בג'אווה סקריפט עלול להיפגע מבחינת קידום האתר. במאמר זה נסקור את יתרונות השפה וחסרונותיה בראיה של קידום אתרים. |
רותם גרוסמן |
13/12/2005 |
FLASH ואופטימיזציה למנועי חיפוש פלאש הינה טכנולוגית פופולרית, אך בעייתית ביותר עבור מנועי החיפוש. מאמר זה יציג את הבעיה, ומספר דרכים להתמודד עימה. |
ניר אדר |
23/12/2005 |
תפריט קבוע, תוכן נגלל בעלי אתרים רבים מעוניינים ליצור באתרם מצב בו התפריט קבוע ומופיע כל הזמן, ואילו תוכן הדף ניתן לגלילה. ישנן דרכים רבות לבצע זאת, אולם רובן בעייתיות עבור מנועי החיפוש. במאמר קצר זה נסקור מספר דרכים לבצע זאת, ונציג את היתרונות והחסרונות שבכל אחת מן הדרכים. |
ניר אדר |
13/01/2006 |
"אופטימיזציית יתר" למנועי חיפוש? עשיתם אופטימיזציה לאתרכם והשתמשתם רק בטכניקות מקובלות לקידום אתרים ולפתע דירוגכם בגוגל צונח. האם יכול להיות שעשיתם אופטימיזציית יתר? |
ניר אדר |
28/10/2005 |
מחקר שוק | ||
בחירת מילות מפתח עבור אתר לבחירת מילות מפתח יש חשיבות רבה לצורך קידום אתרים. במאמר זה נעסוק בכיצד בוחרים את מילות המפתח הטובות והמתאימות ביותר. |
ניר אדר |
07/10/2005 |
Google Adwords ככלי לביצוע מחקר מילים Google Adwords, שירות הפרסום של גוגל, הינו כלי חזק תחת הידיים המתאימות. באמצעות קמפיין מושכל נוכל לבחור מילות מפתח טובות עבורן נרצה לקדם את האתר שלנו. |
רותם גרוסמן |
04/12/2005 |