פורום קידום אתרים 50 אחרונות מערכת למקדמי אתרים כלי קידום אתרים מילון קידום אתרים צרו קשר
קידום אתרים במנועי חיפוש

קידום אתרים
שלבים בתהליך קידום אתרים
תהליך קידום אתר מורכב ממספר שלבים, החל מבחירת מילות המפתח עבורם מקדמים את האתר ועד השגת קישורים חיצוניים. במאמר זה נציג בקצרה את השלבים השונים בדרך לקידום מוצלח של האתר.
ניר אדר
05/10/2005
בחירת חברה לקידום אתרים
תחום קידום האתרים התפתח רבות בשנה האחרונה. במאמר זה נדון בגורמים השונים שעליכם לשקול כאשר אתם באים לבחור חברה לקידום אתרים.
ניר אדר
05/10/2005
כלי עזר לניתוח וקידום אתרים - ONLINE
במאמר זה נציג כלים שונים לניתוח וקידום אתרים. החל מכלי למיקום האתר במנועי החיפוש השונים עבור מילת חיפוש ספציפית ועד מדמי זחלנים.
רותם גרוסמן
08/10/2005
תחרויות קידום אתרים
תחרויות קידום אתרים הפכו לנפוצות בשנים האחרונות, כאשר המטרה של תחרות כזאת היא להופיע במקום גבוה בתצואות החיפוש עבור ביטוי נבחר.
ניר אדר
08/10/2005
מילון מונחי קידום אתרים
מילון מקיף המכיל הגדרות קצרות וקולעות למונחים מעולם קידום האתרים.
ניר אדר
08/10/2005
אתרים רב לשוניים ומנועי חיפוש - חלק ראשון
האינטרנט הפך למדיה גלובלית מה שגורם לכך שלאתרים רבים יש תוכן שאינו באנגלית או תוכן המערב שפות שונות. בחלק זה של המאמר ננסה להבין כיצד מנועי ה
קידום אתרים בע"מ
28/10/2005
אתרים רב לשוניים ומנועי חיפוש - חלק שני
נמשיך להתמודד עם האתגרים שמציעים אתרים רב לשוניים בעזרת שימוש בטכניקות שונות המתאימות לאתרים רב לשוניים.
קידום אתרים בע"מ
28/10/2005
מערכות ניהול תוכן וקידום אתרים
סקירה על הקשר בין מערכות ניהול תוכן, המאפשרות לבעל אתר לעדכן את האתר באופן דינמי, לבין נושא קידום האתר במנועי חיפוש. בעיות במערכות ניהול התוכן הנפוצות ודגשים בעת בחירת חברה לבניית אתרכם.
SEOMaster
08/06/2006
תשובות לשאלות נפוצות - קידום אתרים
תשובות לשאלות נפוצות הנשאלות בנושא קידום אתרים. השאלות מתאימות לאדם או החברה המתעניינים האם קידום אתרים מתאים עבורם.
ניר אדר
17/05/2007
 
טכניקות אופטימיזציה
להחליף דומיין ולשמר את המיקומים בגוגל - הפניית 301 והפניית 302
החלטתם להחליף את שם הדומיין ואתם רוצים לשמר את מיקום אתרכם במנועי החיפוש. במאמר זה נציג את הפנייה 301 והפנייה 302 ואילו מהן תעזור לכם בכך.
ניר אדר
05/10/2005
קידום אתרים דינמיים
אתרים מבוססי מסדי נתונים ואתרים דינמיים הפכו למאוד פופולריים בשנים האחרונות, אך עדיין דורשים התייחסות שונה בתהליך קידום אתרים שכן מנועי ח
ניר אדר
29/09/2005
שימוש במפת אתר
מפת אתר היא דף המקושר ישירות מדף הבית של האתר ומטרתה לאפשר גישה מהירה אל חלקי האתר השונים. עם זאת לשימוש במפת אתר יש השפעה על תהליך קידום האתר
ניר אדר
05/10/2005
הגבלת תנועת רובוטים באינטרנט
רובוטים באינטרנט הם תוכנות המשוטטות באתרים רבים באינטרנט על ידי קפיצה מקישור לקישור. בעל אתר יכול להגביל את תנועת הרובוטים באתרו, על מנת לגרום למנועי החיפוש לסרוק אותו בצורה טובה יותר, ועל כך נעמוד במאמר זה.
ניר אדר
03/12/2005
אופטימיזציה של התמונות באתר
תמונה שווה אלף מילים אולם מנועי החיפוש לא יודעים כיצד לנתח תמונות. אך אל חשש קיימות טכניקות שונות לביצעו אופטימיזציה של תמונות למנועי חיפוש.
ניר אדר
05/10/2005
בחירת כותרות עבור האתר
אחד הפרמטרים החשובים ביותר בקידום אתרים בגוגל הינו הכותרת (TITLE) של האתר. לפי האלגוריתם הנוכחי של גוגל, ניתן אף להעריך כי ה-Title קובעת 20-25% מהדירוג הכולל של האתר. שילוב נכון של מילות המפתח בכותרת יכול לשפר באופן משמעותי את דירוג האתר, ולכן חשוב להשקיע מחשבה בבחירת הכותרות.
ניר אדר
04/12/2005
אופטימיזציה של תגי Meta
תגי meta משמשים לתיאור הדף, מילות המפתח שבו ופרטים נוספים. לתגים אילו ישנה גם משמעות עבור תהליך קידום אתרים.
ניר אדר
05/10/2005
דף כניסה לאתר
דף כניסה לאתר היה פעם נוהג נפוץ מאוד באינטרנט שנעלם עם הזמן. בעבר אתרים גדולים רבים הכילו דף פתיחה מרשים בו לוגו החברה הופיע בגדול, או מצגת פלאש המציגה את חזית האתר עם מסר שיווקי ברור. עם זאת, עד היום בעלי אתרים רבים מתעניינים בדף כזה, וחושבים שדף מרשים כזה יביא את הלקוחות אל האתר. טענה זו הינה בעייתית - הן מבחינת נכונותה, והן מבחינת מנועי החיפוש.
ניר אדר
09/12/2005
אופטימיזציה למנועי חיפוש: JavaScript
JavaScript הינה אחת מהשפות היותר נפוצות באתרי אינטרנט אשר מספקת פונקציונאליות רבה, אך עם זאת, למנועי החיפוש קשה להתמודד איתה וכפועל יוצא אתר המשתמש בג'אווה סקריפט עלול להיפגע מבחינת קידום האתר. במאמר זה נסקור את יתרונות השפה וחסרונותיה בראיה של קידום אתרים.
רותם גרוסמן
13/12/2005
FLASH ואופטימיזציה למנועי חיפוש
פלאש הינה טכנולוגית פופולרית, אך בעייתית ביותר עבור מנועי החיפוש. מאמר זה יציג את הבעיה, ומספר דרכים להתמודד עימה.
ניר אדר
23/12/2005
תפריט קבוע, תוכן נגלל
בעלי אתרים רבים מעוניינים ליצור באתרם מצב בו התפריט קבוע ומופיע כל הזמן, ואילו תוכן הדף ניתן לגלילה. ישנן דרכים רבות לבצע זאת, אולם רובן בעייתיות עבור מנועי החיפוש. במאמר קצר זה נסקור מספר דרכים לבצע זאת, ונציג את היתרונות והחסרונות שבכל אחת מן הדרכים.
ניר אדר
13/01/2006
"אופטימיזציית יתר" למנועי חיפוש?
עשיתם אופטימיזציה לאתרכם והשתמשתם רק בטכניקות מקובלות לקידום אתרים ולפתע דירוגכם בגוגל צונח. האם יכול להיות שעשיתם אופטימיזציית יתר?
ניר אדר
28/10/2005
 
מחקר שוק
בחירת מילות מפתח עבור אתר
לבחירת מילות מפתח יש חשיבות רבה לצורך קידום אתרים. במאמר זה נעסוק בכיצד בוחרים את מילות המפתח הטובות והמתאימות ביותר.
ניר אדר
07/10/2005
Google Adwords ככלי לביצוע מחקר מילים
Google Adwords, שירות הפרסום של גוגל, הינו כלי חזק תחת הידיים המתאימות. באמצעות קמפיין מושכל נוכל לבחור מילות מפתח טובות עבורן נרצה לקדם את האתר שלנו.
רותם גרוסמן
04/12/2005